Zafriel Zafrown


Assalamualaikum , 

Ini Zafriel a.k.a Capang # hee sorry dude tpi kenyataan kan ?
Dea niy suke sangat mengePOKE orang . Hishh , ingat tk sakit ke kena poke . Btw tak kisah pun, lagi suke ade laa . #haha gedik .
Okay , dea nice . Tapi dulu mmg i benci gile dgn dea sbb ? Dea sombong nk mati , aku cekik jugak kau niy #dalam hati .
Tapi tu dulu , now dh okay . Dea budak hostel same mcm aku , haha . tapi kesian kau kan kena blik on time .
Tengok aku , warden suruh blik hari ahad , aku blik isnin . Orang blik hari isnin aku bllik selase . 
Haha , comel kan ? #ape kene mengena comel dgn hal niy . 
Tu jela kut . 

p/s : Zafriel you tk pyh nk bgge sngt la i buat story psl u . #haha . 
Nanti poke i lagi okay kalau boleh smpai lebam , bengkak pun takpe (:

Kbaigodai#

No comments:

Post a Comment