Selamat Berpuase


Assalamualaikum , 

Yeah yeah , esok puase (: #act tk ready lagi nk puase niy . and tk percye jugak aku kne berpuase dekat hostel . 
Harap-2 puase aku tahun niy full , tk mcm yang lps , bnyk ponteng jo . Farah awak tu dh besar , so kne kuat klau tk mcm mne nk jdi contoh dkt rizqie , ececehh . 
Ibu , kalau adik puase penuh nk bgi ape ? Duit raye lebih eh ? Heee , dh 14 tahun pun pggl adik kn ? Biar la , aku budak-2 lagi . Tak mcm korang yang konon dh matured . #haha , sesetgh org tau , bukn semua org .
Semalam akak aku yg num 3 tu skype ngn bf dea , last skli pkwe dea ckp mcm niy 'kalau bby puase penuh tahun niy b kasi myvi sebijik' . WOWOWO , akak yang umur 20 tahun senang je dpt myvi sebijik if puase penuh . Grrr , aku nk mintak 3 je kalau aku puase penuh . 
1 ) Nikon dslr , sbb aku boleh amik gmba mse hari raye nnti , nk amik picture satu family , kalau dapat la . Tapi aku tau tu sume angan-2 je . Sowkayy , angan-2 selalu nye jadi kenyataan kn ? Just smile , 
2 ) Keluar asrama . Sbb ? aku nk jge adik sbb anak kesygn ibu akn pindah kl ddk ngn mak bapak eh yang betul so ibu tk boleh nk mntk tolong dea lagi kn ? So aku akk yg sbnar kpde rizqie wajar duduk rumah untuk tolong ibu . ececehh ayt tk boleh blaa . hee . wekk :P
3 ) DOMO and flipper . Aku nk domo aku blik , tk kre laa mcm mne nk dptkn bnde alah tuu jnji aku punye domo kasi blik ye Muqhriz pondan . #hamik kau .
Boleh tk bagi tge bnde #act empat haha .
Tk boleh ? Takpo ese paham . kito bukan ank orang kayo kn . Takpo-2 ese paham , nnti ese koba laei kasi abh bising .
Haha , to ayiq --> kau tk puas hati ngan aku eh ? hadap aku la , jgn bwk back-up bnyk-2 .takut aku nnti (: 
Haha , kbaigodai#

SELAMAT BERPUASE DI BULAN RAMADAN YANG MULIA INI (:
JANGAN PONTENG WEY , AKU JE ! HAHAHA

No comments:

Post a Comment