DEMAM -.-

OKAY , life baru as menjande . Hah *gelak tak ikhlas . Demam kut , demam sbb ? Demam clash , kau tanggung la farah , kau yang mintak kan ? Um , kawan2 sume suruh aku terime blik kau . Tapi kau mcm dah tanak layan aku je , well biase la tuu . Kate kawan . Urghh , demam nehh mnyikse kn aku laa . Batuk mcm org bodoh . Lepas nehh bout kau dah tade  . Tadi aku bukak fb kau , hee *sorry . Aku bce msg then ain yang keluar , myb kau nak kt ain blik kn ? Tape laa , myb ain yang menyintai kau gile2 . Sorry ain aku amik syawal dri kau . Nanti kalau dh couple ngn dea , jge dea baik2 eh . Sayang dea mcm aku syg dea . Kau buat dea skit hati tgk la mcm mne aku buat kau . haha . Um , itu je kut . Assalamualaikum ^^


P/S : Tak onl kut , Demam buat aku mcm tak hidup dahh . Tadi hang spatut nye happy , tapi its a bad day . Teringat kt kau smpai kwn aku tnye pehal kau nehh farah ? Selalu tak mcm nehh pun . Aku senyumm je . *Sorry sham , aku tak sihat . Nnti kite hang lagi eh . Kbai .

No comments:

Post a Comment