8/6 - 11.10pm

Mase yang menentukan semua nye


 Mase neh aku mintak clash dengan kau . Kau text aku mcm nehh ---->


Kau - pa ta mara pon , tpi fkir btul2 sblom melakukan ssuatu pkare .
aku - yes , i do .
kau - ma btul na clash ?
aku - ):
Kau - um , tak pyh la clash2 ni , uat sakit hati je
aku - kita kawan nak ?
kau - kawan , bole je , btul ni na clash , da fkir msk2 ,
aku - tak reply -.-


Weh , tak tahu knpe aku nak clash dgn kau , and at the same time aku tanak lepaskn kau . Mase tu pulak aku send msg NO tapi fail , and i change it YES bru send ! WTF ! Aku sayang kau tapi knpe aku nak clash ngn kau ? Weird --'


Kau myb tak kisah , Aku kisahh . Entah knpe bila kau hantar msg mcm neh 'Oh k , lau kptusan yg ma uat ni , uat ma gmbra , pa ikut ma jela . pa mo na pnjg2 kn crite . Skunk KITA DA TADE PAPE HUBUNGAN K  , um da makan ? Aku terase sangat ! Nak nangis , tapi macik ad sblh . YA ALLAH , tahan jela ! Time nehh pulak lagu  Kristal- Cinta kita yang punya berkunmandang*ececehh . Tangan aku mengigil kut ! Gila la aku neh , kita da tade pape kn pa ? Mcm tak cye lak . Kau okay je kn ? Bagus la kalau kau okay , senang hati aku . Dah la , pnjg sangt pulak post aku mlm nehh . Well , bru lepas clash mcm nehh la (': . Kbai 


IWILLMISSYOUBUSUK ! Tade lagi doc cinta dgn aku .

No comments:

Post a Comment