Hating me will make you pretty/hansome ,

Assalamualaikum , aku bgun agak awal eh ahari niy . Mesti korang pelik kn knpe aku ade dkt rumh sedang kn aku dduk asrama , shhhh . Aku fly laa #sambil berbisik 
Haha , jgn bgi tau org tau . niy secret kte .
haha , act aku blik niy ade hal , nnk beli brg-2 folio aku , kalau nk tggu abh aku beli mmg tak la kn , hari tuu dtg pun , bwk nasi je pdahal aku kirim punya la bnyk .
ATOTOTO , APTB la , 
Nak story pasal semalam , smlm kn ade Larian 1 malaysia "1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia " #beria jee hay , 
Aku lari doh , lari dlm iman . haha . Lari sambil snap2 , yeahh semalm geng aku yang dtg pun 4 orang termasuk aku . Yang lagi 2 celake mcm fantek , sorg pergi kedah , sorg lagi lambt bgun so tade org nk anta dea . #cepet la korang .
Happy mmg happy tapi tak sehappy bersame dorg . 
Picture banyak tapi babun belom upload sbb line dea mcm babi .
Okay dah habis lari , gy track balik sbb ade cabutan bertuah , sch kteorg mmg tak bnyk org dapat tapi kawan aku dpt satu .
Sch TKS celake niy , alahay mcm tak penah dpt hamper , mcm org gayat pun ado kau niy , #kn dh terkeluar bhse negeri sembilan , 
Bile budak sch dorg dpt hamper , terjerit mcm org babi . Ishh aku sumpah geram smlm , mcm celake je perangai kau . sakit nye hati kuuuuuuuuuuu ! #geram gile ohh .
Aku anti betul dgn budak TKS niy , bajet cun je . kalau dah bohsia tu bohsia jela . tak pyh nk tunjuk aku mmg dh tau .
Benci aku ? Eh eh , silakn .GTG la , kbai

Ini satu pic ,



aku yang paling BURUK dekat situ <3

No comments:

Post a Comment