SAYANG LIMA BUDAK NEH !


Okay dah tahu siapa mereka ? Yeahh , mereka pelengkap HIDUP saya . Tanpe kawan hidup tak lengkap betul kn ? Tak betul ? Um , so kalau kau ad masalah dekat spe kau cerite selain Parent ? Kawan kn , 
Kalau kau happy , dekat spe kau crte selain Family ? Kawan , 
Kalau kau sedih , dekat spe kau mengadu selain mak kau ? Kawan jugak .
Bila kau nak buat study group , kau kne ajak kawan jugak kn ? Kalau tade dorang kau nak mntak pendapat dekat sape ? Family kau , #dah busy dgn hal masing-2 #kakak busy dgn boyfie msing2 #abg busy dgn gurlfie
Okayy , yang tak busy sekarang neh KAWAN kau . #yang busy tu bukn kawan yang betul , lalalaa
Hilang idea pulak ha , ayo . Itu jela . Aku sayang kawan-kawan aku .

P/S : Tak lupe jugak dekat GEMOK SAYA , SEPET SAYA ramai lagi laa . 
Apa pun , aku sayang korang doh <3

No comments:

Post a Comment